اگر شما یک برنامهنویس حرفهای و یا یک محتوا نویس حرفهای سایتهای مختلف باشید و یا حتی اگر کسی باشید که سر و کارتان با آگهی، تبلیغ و خرید اینترنتی باشد و به فضای وب آشنا باشید قطعاً متوجه شدهاید که چگونه برندهای جدید در این فضا در حال ظهور و افزایش هستند و شناخت هر چه بیشتر برندهای فروشگاهی برابر با افزایش فروش و همچنین جلب اعتماد مشتریان است. ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه یک برند تجاری میتواند در فضای وب گسترش یابد، بازده خوبی داشته باشد، طرفداران زیادی پیدا کند و روز به روز به تجارت پرسود تبدیل شود؟ ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد این موضوع و چگونگی پیدایش و گسترش برندهای شناخته شده و مشتری پسند بپردازیم که قصد ندارند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و آهسته آهسته به یک تجارت پرسود تبدیل میشوند با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی درباره رپورتاژ آگهی به دانش خود بیفزایید.
احتمالاً شما به عنوان یک خریدار تجربه حداقل یک خرید آنلاین را در فضای وب داشتهاید معیارهای شما برای انتخاب و خرید آنلاین چه بوده است؟ ما به شما خواهیم گفت.
– اعتماد به سایت
– دسته بندی و طبقه بندی کامل محصولات
– ویژگیهای منحصر به فرد محصول
– و غیره
جالب است بدانید که شما در مرحله اول قطعاً فقط به دنبال نام و آدرس فروشگاه در وب بودهاید و برایتان احتمالاً تنها بازدید از محصولات موجود در فروشگاه و دیدن انواع محصولات ملاک بوده و پس از بازدید از فروشگاه و تحلیل ویژگیهای محصول و مقایسه آن با سایر محصولات تصمیم به خرید آن گرفتهاید.
اعتماد به آگهی فروشگاه
اگر همیشه به خاطر اعتمادی که به نماد آن فروشگاه و آگهیهای صورت گرفته توسط آن فروشگاه در وب سایتها اقدام به خرید محصول میکنید بدانید که اعتماد اولین بحث در مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی است.
اعتماد به دنیای وب و تبلیغات چگونه است و از کجا نشأت میگیرد؟
۱- ازصحبت کردن و بحث و تبادل نظر در باره فروشگاه در انجمنهای مختلف
۲- شبکههای اجتماعی و کانالهای مختلف
۳- گزارش در سایتهای خبری
و…
خب تا اینجا دانستیم که مشاغل و کسب و کارهای فعال در دنیای اینترنت چگونه کاربران و خریداران محصول را به خود جذب میکنند. هم اکنون قصد داریم نگاهی عمیقتر به مسئله داشته باشیم تا مشکلات موجود در مسیر را به خوبی شناسایی کرده و از آن به عنوان استراتژی موفقیت خود در وب استفاده کنیم. امروزه مدیران و صاحبان مشاغل به دنبال ارزانترین و البته خلاقانهترین روشهای جذب مشتری و معرفی کسب کار و محصولات خود هستند زیرا این امر منجر به یک هدف گذاری مناسب و بازخورد عالی میشود.
شاید شما هم مانند سایر افراد شاغل در این زمینه از راهکارهای تبلیغاتی زیاد موجود در اینترنت آگاهی داشته باشید، حتما میدانید که حضور فعال و موثر شما در درج آگهیهای تبلیغاتی در وب باعث بهبود سئو و افزایش ترافیک ورودی سایت در گوگل وب میشود.
عناوین و نمونههای مختلف فرایندهای تبلیغاتی اینترنتی
– سئو
– بازاریابی ایمیلی
– تبلیغات رسانههای اجتماعی
– تبلیغات گوگل Ads
– رپورتاژ خبر
– رپورتاژ بنر
تولید محتوای موثر
تنها موردی که شما را از سایرین فعال در این زمینه متمایز میکند یک تولید محتوای مناسب و مرتبط با شغلتان برای کاربرانتان در دنیای وب است که باعث افزایش چشمگیر میزان موفقیت استارت آپ یا برند شما میشود. یکی از بهترین محتواهایی که میتوانید تولید کنید امکان پاسخ دادن به سوالات کاربران در قالب مقالاتی مفید است که در خلال آن نکات آموزنده را به همراه داشته باشد. یک تیم تحقیقاتی موفق در مورد روشهای مختلف تبلیغات آنلاین و گزارش یا رپورتاژ آگهی تحقیق کردهاند بازاریابی ایمیل، برند تجاری، تبلیغات بنر و رپورتاژ آگهی بهترین راههای تبلیغاتی هستند زیرا بازخورد بسیار خوبی دارند.
رپورتاژ آگهی یا گزارش تبلیغات
شاید در سایتهای سرگرمی، اخبار و فناوری متوجه شده باشید که یک پستی یک سرویس یا برند و مارک را به طور کامل معرفی میکند و در آخر، یک برچسب گزارش درج میکنند تا نشان دهند که تا چه اندازه مورد پسند بوده و کار تبلیغاتی است. رپرتاژ آگهی در واقع این خبر تبلیغاتی است که در سایتهای مختلف منتشر میشود و دارای پیوندهای مربوط و تصاویر جذاب برای راهنمایی سریع کاربر و هدایت او به صفحه اصلی فروشگاه محصول است.
در سایر کشورها تبلیغات به عنوان pr شناخته میشود و معتقدند که دیجیتال pr یا گزارش آگهی یکی از مهمترین راههای رشد کسب و کارها است.
چرا رپورتاژ آگهی بهترین گزینه درسها و بازاریابی اینترنتی است؟
شاید تا به حال شما نیز رپورتاژ آگهی را در سایتهای ایرانی مشاهده کرده باشید و در مسیر رسیدن به صفحه اصلی وب سایت تعداد قابل توجهی از بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کردهاید که خودنمایی میکنند. این بنرهای تبلیغاتی در فضای وب خواهان چندانی ندارند و اغلب کاربران وب به این آگهیها بیاعتماد هستند و بر روی آنها کلیک نمیکنند اما رپرتاژ آگهی کاملاً متفاوت است و در واقع یک محتوایی است که میتواند خبری را در بر داشته باشد و در صفحه اصلی سایتهای معتبر منتشر شود و کاربران عادی و تبلیغات متن بیاطلاع هستند و تنها برای مشاهده آخرین اخبار روی آن کلیک میکنند و به مانند داستان شیرین شروع به خواندن آن میکنند. هر چه مطالب موجود در محتوای تهیه شده کاربردیتر باشند مخاطب را ترغیب میکند تا آخر متن را بخواند.
اگر محتوای گزارش خود را به یک تولید کننده محتوای حرفهای و متخصص بسپارید میتواند نکات اساسی و آموزنده را با استفاده از تکنیکهای متنی مختلف برای کاربران ارائه دهد و باعث شود کاربران متوجه یادگیری یک ترفند یا فناوری در متن خبر شوند و آن را تا آخر بخوانند.
با قرار دادن تبلیغات در سایتهای معتبر، کاربران محتوای مطلب را میخوانند و با ویژگیهای مشاغل اینترنتی، وب سایت و خدمات شما آشنا میشوند و برندسازی شما به درستی انجام میگردد.
باید در نظر داشته باشید که وقتی یک فروشگاه معتبر یا برند مشهور اخبار جدید محصولات خود را در سایت شما منتشر میکند این حساسیت خبری باعث میشود که سایر کاربران آن وبسایت حداقل یک بار به سایت شما سر بزنند و متن خبر را بخوانند و با سایت شما نیز آشنا شوند.
رپورتاژآگهی موثرترین راه برای سئو و بهبود رتبه سایت است
کلمات کلیدی در رپورتاژ آگهی باید کلماتی را در برداشته باشد که در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کرده باشد و کاربران را مستقیماً به صفحه وب سایت هدایت کند تا بتوانید رتبه خوبی کسب کنید. با انتشار اخبار شما در سایتهای معتبر اعتبار نامههای برجسته به سایت شما میرسد که میتواند نتایج رتبه شما را در گوگل تغییر دهد و سایت شما نیز توسط یک سایت معتبر و قابل اعتماد قرار بگیرد و قدرت سایت و اعتبار شما نیز بالا میرود.
با انتشار رپورتاژ آگهی چه اتفاقی میافتد؟
اگر انتظار دارید که با درج رپورتاژ آگهی در سایت معجزه شود سخت در اشتباه هستید. برای کسب بهترین نتیجه عملکرد باید یک سری اخبار متصل داشته و گروهی و کمپینی به نتیجه برسید و سایت شما تبدیل به یک برند معتبر و قدرتمند در گوگل شود، سپس کاربران به شما اعتماد کرده و با شما تماس برقرار میکنند.
اگر می خواهید در این مسیر موفق شوید این سه مورد را تقویت کنید:
۱- تولید محتوای خوب (که با جذب یک فرد حرفهای در این زمینه میسر میشود و باعث جلب اعتماد کاربران میگردد).
۲- ارتباط برقرار کردن مناسب با کاربران
۳- کسب رتبه در بین رقبا
آکادمی دیجیتال مارکتینگ سئو امید عسکری خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ را از طرف یک دانشمند ایرانی ارائه میدهد. این آکادمی توانسته با موفقیت در بحث فروش و بازاریابی اینترنتی دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و آموزشهای لازم را ارائه دهد.
درباره این سایت